Easytone

Idag har jag invigt mina nya easytone.. ni vet den här reklamen på Tv när man endast ser en rumpa typ..
har varit sugna på skorna länge, sedan vi fick in dem för något år sedan.. och Carina på jobbet har sagt att de var bra.. så i onsdags när jag fått lönen slog jag till på dessa.

(Bilden är hämtad här http://www.reebok.com/SE/product?modelId=30035866&articleId=R418523)
Finns i massor med modeller, men då detta är förra årets färg så hade vi sänkt dem i pris så gav endast 699 kr för dem :)
Kändes bra att gå i dem, men inte så sköna att bara stå still i..
så blir nog inga nya jobbskor.. men snart kan jag gå i Foppa tofflorna igen så då blir mina fötter glada.
men bra som vardagsskor då man får träning samtidigt..

Så här ökar musklerna.. fatta vad snygg jag kommer bli ;)
denna bild är tagen från en av filmerna på den här sidan http://www.reebok.com/SE/womens/easytone

Så vi får väl se.. men nu väntar sängen.. natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0