Goa låtar

Varit knepig dag idag.. mått bra, mått illa, hungrig, proppmätt.. om vart annat..
varit seg här på eftermiddagen..
men Emanuel fixade en film till mig som jag ville se..
och vad händer när jag ligger i soffan och kollar på den..
Jo jag hör ljuv musik..
En av mina favorit låtar..
så öpnnar balkongdörren och där utanför står 2 bilar varav den ena spelar för kung och fosterland..
Blev så glad så stod där ute och sjöng ett tag..
vilken låt undrar ni nu kanske..
och såklart Inget stoppar oss nu! fast det var inte Blackjacks version.. men underbart ändå :)
sedan blev det Sommar och sol så då hämtade jag filtet och stod där ute och myste..
men sedan åkte de :(
Kollade klart på filmen och nu spelar jag undeerbara dansbandslåtar! Lite sugen på att dansa nu.. bugga loss.

Ska bjuda på några av mina favorit dansbandslåtar
Självklart nr 1. Inget stoppar oss nu - Blackjack
Eloise - Arvingarna
I hennes ögon - Arvingarna
Jag ringer på fredag - Sven Ingvars
Bra vibrationer - Kikki Danielsson
Säg inte nej, säg kanske - Sven Ingvars
Jag tror på oss - Scotts

Finns så många mer, men detta är toppen :)

Så dagen slutar på bästa sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0