Halloween helg

Följde med Hannas familj efter hockeyn i torsdags till Bergvik.

På fredagen så fixade vi det sista inför spökvandringen på kvällen.
När Frank och Linda kom åkte vi och åt lunch
Kajsa kom också senare :)
Fixade oss för att skrämma barn :)
Kommer bilder på FB sedan.

Blev flera grupper som skulle gå vandringen, min uppgift var att sitta och ta tag i deras ben eller bara stryka dem på foten.. vissa blev väldigt rädda, medan det fanns några kaxiga som sa "Haha, du missade" men fick höra några skrik också.
jag lyckades även skrämma Per H, haha.. jag stod bara stil och såg att han kom, men när han lyfte på ett skynka som jag stod bakom hoppade han till. haha :)
Fast jag fick igen. Jonas hoppade till när jag stod och pratade med honom och jag trodde han drev med mig, sedan helt plötsligt kommer Per igen och då är det jag som hoppar till. haha.
Läskig vandring även för oss :P

Sedan blev det disco och vi dansade massor :)

På lördagen följde jag med Hannas mamma in till Gävle för att gå på hockeyn, var ju hockeyfesten. Inte lika bra stämning som vanligt :( + att Brynäs förlora.. tråk. Men hade ett trevligt samtal med Hannas mamma. Hon känner mina föräldrar sedan tidigare, när de var med i UNF :)

På kvällen var det utgång med Jonas, Sara och Magnus. Maskerad tema på alla krogar i S-hamn, vi hade tänkt gå på statt, men när vi kom dit var det fullt och det var en ut, en in som gällde. så då blev det Muskan istället.
Ett bra band som spelade, väldigt olika låtar :)
Dansade till lite efter 1.30 sedan åkte vi hem.

På söndagen åt vi lunch hos Magnus mormor. Mycket trevligt :)
Sedan segade vi bara resten av dagen och jag åkte 21:51 tåget hem.
Mitt nya bredband fungerade bra på tåget, fungerar bra hemme, men inte i Bergvik.
men jag kommer behålla det :)
Härligt att äntligen ha ett fungerande internet :)

Har haft en väldigt mysig och trevlig helg..
tror dock att jag blivit sjuk..
sov typ 9 timmar i natt och vill sova mer.
Ont i hals och öra.
så startade denna dag med te..
så vi får väl se hur jag mår resten av veckan, men jag har inte tid att vara sjuk.
så har nyss intagit frukost och ska nu göra mig klar.
Jobb 12-18 och sedan UNIT möte :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0