Schemalagd 10-21

Idag var det förkväll för alla medlemmar i vår bonusklubb på jobbet, skulle öppet till kl 20, men var schemalagda till kl 21 utifall det skulle vara mycket.

Så upp kl 8, stekta ägg på hårdmacka blev frukosten. plockade ur diskställ, Fixade en smoothie till dagens mellanmål, läste tidningen, skrev handlingslista och lyssnade på spotify. Äntligen har jag ett mobilt bredband som inte säger att jag är offline på spotify medan jag surfar på internet :)

Trampade iväg till jobbet.

Ganska lugn dag, men plockade fram och grejade i butiken inför kvällen. Skrev massor med skyltar.
Vid 17:30 började det droppa in mer och mer.
Aldrig kaos, utan lagom så det blir roligt att jobba och tiden går fort.

Någon minut innan 20:00 lämnade sista kunden butiken. Så vi körde in det på kajen, räknade kassan snabbt och var klara 20:05. Det måste vara rekord!

Handlade lite på Willys.

Hem och fixade middag och matlåda till imorgon.

Spelar Nickelback och har nu packat. Imorgon bär det av till Bergvik direkt efter hockeyn och åker direkt på hockeyn från jobbet. Ingen rast ingen ro :P
för att på fredag hjälpa till att anordna Halloween firande för barnen där och på lördag ska jag ut i Söderhamn, får se vad den staden har att bjuda på.
Kommer hem söndag kväll eller måndag förmiddag.. Inte bestämt mig ännu, men datorn följer med, hoppas att mitt internet funkar där uppe :)

Kakan blev succe förresten, en långpanna, 11 personer som jobbade och kakan tog slut! Fick mycket beröm :) Både muntligt och så ser man att kakan tar slut så är ju det också ett bra betyg :)

Nu ska jag göra mig klar för sängen och sedan se lite Tv innan det är dags att sova.. måste slappna av.

Jobb 12-19 imorgon så då blire packa det sista, diska och gå ut med sopor.

Natti natti och kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0