Härligt

Följde med brorsan på en roadtrip så här på lördagkvällen..
Inte pratat med honom på evigheter, så blev en hel del prat om allt och inget och så sjöng vi högt till musiken :)

Hämtade mamma & pappa på Arlanda efter 2 veckor på Gran Canaria. Snacka om att de var bruna.
Var härligt att prata med dem i ca 1 ½ timme och inte tänka på något annat. Så rolig familj jag har, massa skratt blev det :)

Jag nämnde ju tidigare att jag har underbara vänner som skickar uppmuntrande ord..
har fått från några jag inte pratar med så ofta heller. Det värmer att de bryr sig :)

Även min bror kommer med klocka ord, det har han alltid gjort när jag varit deppig. Han vet det mesta om mig och är den jag kan prata med om allt. Verkligen allt.

Fått höra massa fint som jag tänkte dela med mig av

- Du förtjänar någon bättre
- Du är snäll
- Du är oftast glad
- Du ser bra ut
- Om du vill, kommer du hitta en ny snart
- Du kommer bli en bra mamma (ja, i det sammanhanget vi pratade så blev detta bra :P)
- Njut av att vara singel
- Nu kan du tänka ut vad det är du vill ha hos en kille och sedan få en sådan :)

Och vissa saker har flera personer sagt, så då måste det ju stämma :)

Sedan har vi mammas kommentar som hon alltid sagt hela mitt liv och speciellt när jag blivit singel
- Nu kan du skaffa dig en hockeyspelare (med glimten i ögat)

Haha, men vi får väl se vad som händer.. ska inte stressa fram något.
Bar njuta av att vara singel som några sagt :)

Men ska börja med att sova.. tvättid 10-13, alltså upp om mindre än 7 timmar.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0