Hatar mitt internet

För tillfället.
Det tycker inte om att stå på hela dagarna så nu när jag skrivit ett långt inlägg om gårdagen och skulle skicka iväg det, ja då bröts internet och hälften försvann.
och det var ändå gansska mycket :(
Hade skrivit om åldergränser och vad jag tycker om det. Då är det mycket känsla och nu försvann det lite när allt bara försvann. Jag är för trött för att skriva om just nu också.
Så sparade det som blev kvar i ett utkast, men det är bara delen om när vi var på Orup..
så tar jag resten sedan. Nu måste jag nämligen sova..
jobb 9-18 idag!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Nää så tjatigt! Så hiumla typiskt när man skrivit mycket!

2011-03-28 @ 10:04:58
URL: http://hedqvizt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0