Sjukvecka

Som jag skrev sist så började jag känna av sjukdom..
i måndags, den 21/3 var jag däckad. Sjukanmälde mig och sov mest hela dagen. och kollade på TV. Hade ingen ork, åt inte så mycket heller..
Natten till tisdagen vakande jag flera gånger, antingen frös jag eller så svettades jag, hela tiden låg jag under täcket.. feber?
Ringde iaf sjukvårdsrådgivningen på morgonen.. fick ringa hälsocentralen..
så eftersom jag bor på Brynäs är det drop in varje vardag mellan 10-16, så fick veta att det bara vara gå dit.
Svaret där var, du har feber och virus, de kan vara långvariga
tack för den. inga medeciner. Hade hellre tagit pencelin och varit bra sedan.. men icke.
blev helt död av att gå till HC, så sov och kollade på film hela dagen.
sjukanmälde mig alltså på ridningen ännu en gång.. suck.
onsdagen bestod också av att sova och se filmer
torsdagen började jag få lite energi och kunde äta mer än bara nyponsoppa, fil och varm saft. Blev inte längre anfådd av att förflytta mig från soffan till köket.
Alla dagar har höjdpunkten varit att få prata med Magnus iaf :)
På fredagen jobbade jag 9-18 och det gick bra :) Hostade bara lite och ont i halsen hade jag.. men ändå :)
På lördagen jobbade jag 10-15. var på skoavdelningen båda dessa dagar och det gick kanon. Vi hade anons så var massor med folk (kanske för att det var löning också :P) :)

Lördag kväll kommer i ett annat inlägg.. håll till godo ;) (och kommentare gärna så jag vet vilka som läser.. ser ju på statistiken att det är ca 20 personer som läser inläggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0