Ingen rast ingen ro, flera saker kan jag gör må ni tro

hum.. aja. :P

Dagen börja bra, hitta en 50-lapp på marken och ingen annan i närheten. min :)
på BMG gick det inte så bra, Gud gav mig falska förhoppningar. kom inte några pellets, bara massa strö.
så började byta matris idag innan jag gick hem precis som igår.
så hem och stoppa maten i micron medan jag duscha.
åt och sedan cykla jag till Silvanum (skolan).
satt i solen med några i klassen ett tag innan det var dags att gå in och ha möte. Fick världens gulligaste sms under mötet, inte så disktret signal heller. fast glad att du inte ringde just då. haha. då hade det blivit lite pinsamt kanske.. ;P
Utställning på Arbrå träslott 17 maj till 31 augusti i alla fall. nice nice :)
Får försöka få lite släktingar att gå och se den.. pappa är ju från Bollnäs och finns en del släkt kvar i Hälsingland.

sedan ner på stan, pratade med Emanuel medan, hade blivit så glad av smset och tänkte att jag kunde ringa, så kunde jag ringa Malin sedan på kvällen och därimellan skriva exjobb.
men aja. Så pratade med Emanuel och letade en present till grabben som föddes igår.
kanske skulle få komma och hälsa på :)
Det blev en blå elefant. katten hade hårda ögon och då ska de va över tre.
gosedjur var bäst tyckte Emanuel. Barnet skulle bli mest glad för det istället för kläder, men kollade lite på kläder också. så grymt sött!!
sedan hem och diskade och kollade lite post innan mamma ringde och det var dags att handla.

så iväg till Maxi och handla och då ringde Emelie. men då var jag ju lite upptagen, men skulle ringa när jag kom hem för att se om hon orkade ses då.
så ringde Lina och berättade att jag skulle antagligen till BB sedan :)
så hem, packa upp maten, tog en frukt, ringde Emelie och kolla att jag kunde komma, så så blev det och jag cykla iväg.
Tog typ 10 minuter. helt galet och jag cykla inte så fort tyckte jag. men men.
Missa Nisse precis i hissen, ringde Emelie när jag va uppe, men upptaget så ringde Nisse och fick då veta att jag precis missat honom och att det var han som pratat med Emelie, han skulle ringa henne och säga att jag var där.
Så fick jag träffa sötnosen :)
Så söt, men ingen namn bestämt. Det var ju William förut, men nu funderar de på Wiktor/Victor också. så vi får se.
Tog kort med digitalkameran så att jag kunde skicka till Lina sedan, hon ville också se.
Så liten, fast igår när jag fick höra om längd och vikt tyckte jag han va stor, men han såg väldigt liten ut och mjuk, fast långa naglar och lät lite gulligt ibland, men sov dock hela tiden när jag var där.
Fick höra om förlossningen och så. och Nisse va så gullig med honom. Kommer bli en bra pappa! :)
var där i typ 35 minuter.
så när jag cykla hem ringde jag Malin, längde sedan och tänkte slå två flugor i en smäll som jag gjort både igår och idag. Varför göra en sak när man kan göra två? så mycket effektivare.
om ändå ex-jobbet kunde skriva sig själv medan jag skriver detta.. :P
prata med Malin i alla fall. trevligt :)
Måste försöka prata oftare med henne också. men tiden räcker inte alltid till.

Så hemma stekte jag fiskpinnar och värmde riset jag hade i kylen som blev över från igår. orkade inte göra potatismos som jag tänkt, va för hungri och nu slängde jag limen som jag hade hemma också. haha. den var hård och gick inte alls att skära i. men men.
medan fisken stektes plocka jag ur diskstället lite och när jag åt så kolla jag i några tidningar som låg på köksbordet/skrivbordet.
Så nu börjat det bli renare här.

och nu har jag skickat mailet till Lina med bilderna och tänkte skriva på exjobbet, men ville skriva lite här först.

men nu har jag gjort det och bör skriva några rader på mitt exjobb i alla fall så jag inte får jobba ihjäl mig sedan.

men det blir inte många för jag är grymt trött..

så go natt på er..

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag vill också se bilder!!!!

2008-04-18 @ 11:32:15
URL: http://kaldorei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0