Jagad

Idag körde vi jaga på JUNIS, jobbigt, men roligt :)
Gillar verkligen när barnen uppskattar vad jag gör för dem.
Var i Boulognern (stava?) och lekte i lekparken. gunga, studsa, åkte rutschkana och såklart lekte jaga.

Känner mig lite jagad kan man kanske säga också med allt jag har att göra.
Lägenheten ser ut som hej kom och hjälp mig
måste dammsuga, torka golv, damma och diska. men orkar inte.
Måste även ringa lite samtal angående min adress som är fel.
Är verkligen frustrerad över att Gavlegårdarna är så jobbiga att ha att göra med. någon kille skulle ringa mig för två veckor sedan, igår! jag kommer inte in i mitt cykelföråd. Blä!!
Borde städa mitt köksbord också.. som har blivit mit skrivbord.

Är så trött och seg om dagarna. skulle skrivit exjobbet idag efter jag varit på Silvanum och skulle haft möte. ingen lärare dök upp. båda var hemma. jag menar hallå! slösade massa tid på att sitta också vänta i onödan. nytt försök imorgon.
Somnade i alla fall hemma efter att jag ätit lite mellanmål framför TVn..
sov i typ en och en halv timme innan det var dags att ge sig iväg..

prata lite med Lina på väg ner på stan och till JUNIS.
så kul att höra dig igen :) Saknar dig.
Riktigt trevligt. vi måste prata oftare!!
snackade om Emelie.. snart dags
och haha verkligen snart.
typ 2 timmar senare fick jag smset vi båda väntat på sedan i söndags.
i Söndags var det dagen D, men förseningar. brukar tydligen va så vid första.
men 19:12 idag fick jag smset.
Pojke, 54 cm, 3926 g.
så kul :)
svarade när JUNIS var slut och jag var hemma. lite senare fick jag sms av Lina.
ringde henne, men icke hemma så svara på smset och då ringde hon mig.
Hade gått fort och det blir antagligen en William. hihi :)
Nu har jag fått svar av Emelie också. kanske kan hinna ses lite innan det bär av till Söderhamn igen där hon nu bor med Nisse.
hihi, verkligen kul med barn, fast lite små läskigt också.
Sofia fick i januari
Lisa i mars
och nu Emelie i april
tre av mina kompisar har fått barn på kort tid. Roligt, men jag då..?
Vill ju inte ha barn när ingen annan av mina inte kompisar har. så den inte har någon att leka med.
men vill verkligen inte ha barn nu. Börja inte tro något.
Gå ut skolan, få jobb och pengar och gifta mig först.
Får hoppas på Lina :P Den bästa. har växt upp med henne och är som en syster. så vill jag att våra barn ska känna också.
men men. ingen panik. allt sker när det är rätt tid för det.. men lite jagad kanske..

Nu är det slutet på Top model, ska förflytta mig till soffan och sedan vänta på att Emanuel ringer..

Puss puss och all lycka till alla barn där ute!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, när du säger så ska jag definitivt skaffa barn så det bara ryker om det:P
Nja, vi tajmar det nog bra=)

2008-04-17 @ 00:17:41
URL: http://stinafilippa.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0