Slutspurt på exjobb

Var så trött igår så la mig vid 21 och somna 21:30 typ.

så upp idag 5:30
Åt frukost och skrev på exjobbet.
8:50 var jag på BMG för att träffa min handledare
så fick höra ändringar och synpunkter.
hem och fixa till det och tvättade
så lunch och kollade på inspelat
sov även lite
sedan in med det i InDesign. Allt typ klart utom bilder. gick inte så till skolan.
var där 18. Fixade bilder och lite annat som jag såg skulle ändras. var några till som var i skolan och grejade. Tänk att vi är ute i sista sekund jämt.
Åt mat vid 20
och fortsatte sedan.
Skrev ut.
22 var jag hemma igen.

Nu sitter jag här och vet att det är lite som fattas på exjobbet. Borde skriva mer om jordbruket på bakgrunden och så ska det in en abstract, sammanfattning på engelska. men det fick jag veta nu ikväll så det tänker jag göra med resterande kompliteringar jag ändå kommer få.
Finns säkert nå stavfel och sånt.
men orkar inte söka information och göra saker nu. Så trött.
Ska sova när jag är klar med detta.

Så upp imorgon nån bra tid så jag är i skolan kanske vid 10-11 utifall det krånglar när jag ska skriva ut fler ex. Tänkte läsa allt från pärm till pärm imorgon efter jag sovit och se om jag kan hitta något mer innan jag skriver ut flera arbeten.

Just nu är jag så less på texten. läst så mycket, men vet att det finns fler fel. det borde det, i alla fall med mina problem.

men aja. Natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0