Sista lektionen

är avklarad.

i måndags var det som sagt eget arbete, gjorde klart en del saker.

på tisdagen hade vi redovisning av ljusstaken.
men som ofta händer så blev letionen ändrad.
På måndagen hade vi fått höra att vi skulle gå 9:15-12 och sedan sluta. men så då på tisdag 9:15 kommer lärarna och säger att de måste ha ett viktigt möte så vi får börja 13:15 istället. tjoho liksom. kunde gjort annat hemma då. men vi gick ut i solen och spelade kort.
satt ute i typ 2-3 timmar i solen! tänkte inte så mycket mer på det..
så redovisning efter lucnh då. Jag var först ut. suck. hatar det. fick massa kritik. hela klassen hade ju inte varit så seriösa kanske, men eftersom jag var först fick jag kritiken och de andra kunde tänka ut bra svar till det blev deras tur. så kan de va. men ingen komplitering på det i alla fall.

apropå solningen. fin bränna man fick :) hade halernecklinne på mig, vilket jag inte använder så ofta.. men men. mycket färg fick jag.

på onsdagen var det sista lektionen. hade redovinsg av webportfolion. De flesta ville bara lära sig programmet och la inte ner hela sin själ i hur det såg ut. Vissa fick dock mer kritik än andra. knas.
fast våra lärare fick tårar i ögonen.. detta var ju sista lektionen!

Visst, lite sorgligt nu när klassen kommit närmare vardnar de senatse månaderna. men samtidigt. Nu är det slut!
Delade känslor..

PS. Detta skrevs för 4 dagar sedan, men verkade inte som att det fungerade at lägga upp då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0