Shopping

För någon vecka sedan så köpte jag två klänningar, ett linne och en del underkläder i Gävle.

I torsdags var ju jag och Diana i Uppsala, vi missade precis 12:19 tåget så då gick vi på stan. Gick till New Yorker. Blev en piké, två toppar, en t-shirt och ett linne  för mig :) riktigt nice. Tycker om vårshopping. sådant man blir glad av :)

Igår var jag och min familj till Lager 157 i Sågmyra. Där blev det ett linne, ett skärp, 6 par strumpor och två par örhängen. de var ju nedsatta och sedan var det 50% till på det :)
och det ena paret hade jag faktiskt kollat på tidigare. Ord pris 245:- nu nedsatta till 100:- + 50% så jag betalade 50:- lätt värt det :) och min örhänges samling är nu uppe i 146 par :) hittade ju ett par till när pappa fyllde 50. skulle ha ett halsband och där i asken låg även de matchade örhängerna. haha så kan det gå :)

Träffade även Lisa på Lager, trevligt :) såg först Nicke och börja då leta Lisa. så kom hon med barnvagnen. så nu har jag träffat Tyra också. så söt!

Sedan åt jag och min familj på Etage i Falun. brorsans favorit ställe. god mat, stor salladsbord med soppa och flera olika sorters bröd. både mjuka och hårda. sedan ingick kaffe och kaka också. allt för 69:-
riktigt bra. Blev mätt :)

Så trevlig dag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0