Frukost möte med Christina Edefors!

Klev upp kl 6 i fredags, eller rättare sagt for upp.
I vanliga fall kliver jag upp 8, men på senaste tid har det blivit 8:30 för jag varit så trött.

Men nu skulle det ske roliga saker :)

Duschade och gjorde mig klar, fixade lite hemma..
Hämtade upp Linda på tågstationen 7:10
Åkte till studion, skulle hämta skor åt Linda
Då var Lotta där så vi pratade lite med henne och så lämnade jag min bil på studion så vi åkte Rosa Volvo till MAXI Ica där vi skulle träffa de andra. Bilen luktade verkligen ny. Underbart :)
Jag och Linda bytte bil på MAXI till Helenas bil och även Maria åkte med där..
Sedan hade Jenny en bil med 3 eller 4 tjejer i och så kom Camillorna och Stina Lisa från Söderhamn och åkte med Lotta.
på vägen säger Linda, Christine, är det du som har pepparkaka på dig.. och haha, jag hade duchat i den och använt den lotion.. underbart när man kan dofta och inte behöver ha parfym som ibland kan bli lite starkt..
Vi åkte alla i samlad trupp mot Uppsala.. men när vi närmade oss stan så sa Helenas gps att vi skulle svänga och de före svängde inte, men vi litade på gpsen.. så vi kom fram först :P
Eller inte allra först.. var många kvinnor där :)
Astrid var också där med några av sina tjejer. Så fin Astrid är i den blå dräkten!
så försåg oss med mackor och juice och gick in och pratade med många. Marie var där också :)
Så nu har Stina och Marie träffats, blir bra det när Stina flyttar till Sthlm och kan gå på samma UNIT-möten som Marie :)

Var kul att vara där och lärde mig faktiskt nya saker, även om jag nu varit konsult ett tag och även får bära den röda kavajen :)
Vi i röda kavajer fick sitta längst fram som vanligt, första gången jag gjort det på ett större event :)

sedan ca 12:20 bar det av hemmåt igen..
väl hemma så var Emanuel hemma en liten stund innan han åkte till Uppsala..
Lite komiskt tycker jag :)

Vilket underbart sätt att börja dagen på :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, precis! Känns inte som att bilderna var så rättvisa mot verkligeheten heller. :)

2009-12-14 @ 22:31:55
URL: http://libo.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi, vad mysigt! :P Huvudsaken man har lite fantasi, då löser sig allt :)

2009-12-22 @ 23:48:19
URL: http://libo.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe, det blev 3 påsar, en till pappa+Kim, en till Albins förldrar och en till mamma. :)

jaa, tofflorna är toksöta! finns på BR ;)

2009-12-29 @ 23:00:30
URL: http://libo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0