Full fart hela helgen!

igår jobbade jag 10-14, sean insåg jag att jag glömt mobilen hemma, så hem och hämtade den.. sedan till studion och i bilen ringde jag Emma.
var på studion och kollade in makeup utbildningen som Diana var med på :)
Var många med denna gång, roligt, men varmt :)
var där i ca 45 minuter och pratade med många och kollade på allas makeuper.
15:15 åkte jag därifrån, då hade jag bytt om där till hockeyjobbar kläderna. i bilen ringde jag Markus G (som jag ska till idag)
15:30 skulle jag va på Läkerol, var där några minuter senare.
Sålde program till 16:50 ungefär.. då var mina slut och någon minut senare hörde jag att alla hade slut.
så match Brynäs - Luleå 17:00. I pauserna pratade jag med Carro i ena och mamma i andra..
Mamma och jag pratade om julen.
Under matchen pratade jag med pappa då jag satt där han stod :)
Glad att han börjat jobba igen. Han blir bättre och bättre :)
spännande match, men var förbannad en del.. vilket konstigt spel och domarn dömde lite som han ville.. tur var det väl att de var lika för båda lagen.. men ändå. gah.
0-2 låg Brynäs under med, men lyckades vända till 3-2 och det målet kom med ca 1 ½ minut kvar. Luleå tog ut målvakten och Brynäs var i deras zon, men lyckades itne göra mål i tom bur! nä då med ½ minut kvar så gör Luleå mål! Gah.
Så förlängning och där vann Brynäs.. så puh :)
runt 19:30 åkte jag hemåt.
ringde Emanuel på vägen hem och kollade om han börjat med maten, vilket han gjort. den var till och med klar :)
Ringde sedan Diana..
så kom hem och åt tacos tillsammans medan vi kollade på Americas funniest homevideos. det var kul :)
sedan när jag nästan plockat av allting ringde Diana, hon hade itne svarat när jag ringde henne tidigare.
Pratade med henne och bestämde att hon skulle komma till mig idag.

Så dagen idag blir så här:
jobb 11-15, hem och äta lite, kanske hinna byta till julgardiner och få fram någon ljusstake innan Diana kommer 16 för att gå igenom en del MK saker och kl 17:14 går mitt tåg till S-hamn för facial/klass.
vet inte när jag åker hem.. går ett tåg vid 19 och ett vid 21.. vi får se..

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0