Julafton :)

Blir det varje gång jag får hem mina nya produkter.

Helt underbart att öppna lådan och titta och klämma :)

och så mycket fint och underbart doftande nu till julen :)

Hämtade produkterna i går och sedan på kvällen efter middagen så fixade jag i ordning en hylla i klädkammaren där jag ska ha mitt lager. Så fint och bra när jag nu har allt på samma ställa och lätt att hitta vad jag har för något :)

men nu ska jag äta lite och sedan blir det att göra sig klar för att sedan åka till Studion, träffa Linda och fixa klart Agnes present och sedan bär det av till Agnes på fest :)

Länge sedan jag var ut nu.. så det ska bli kul :) Ska använda lite ny makeupoch doft också :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa, det är kanonkul att packa upp och se allt man har :P haha !

2009-11-08 @ 10:12:04
URL: http://libo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0