Rolig och trevlig klass igår

Japp, det var det.
var hemma hos Ahmed, Sergio var också där och Stina Lisa.
Att prova produkterna gick snabbt, sedan åt vi tillsammans. Tacos :)
och sedan fick de prova silkesläpparna och veta priserna på allt.
Sedan induviduella samtal.
Gick väldigt bra tycker jag :)
och Stina Lisa vill börja som konsult :)
Ska skriva in henna idag efter UNIT-mötet.
Är så kul!! jag blir red jacket innan stjärneventet i helgen :) Vilket betyder att jag kommer få en speciell utbildning som bara RJs får :)

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar sedan bär det av till ICA för att handla.
och sedan blir det väl lite uppackning av grejer här i lägenheten innan det ska städas lite i den gamla innan UNIT-mötet ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS till Red Jacket! Vad duktig Du är! :) På Awards Night kommer du få sitta framme vid godisskålen med mig :)

Kram!

2009-11-09 @ 11:43:49
URL: http://libo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0