Biljetter till Melodifestivalen!!!

Klev upp 7:25 imorse.. åt frukost och läste tidngen lite snabbt..
8:45 var jag på SJ-resebutik och hamnade då först i kön till biljetterna för Melodifestivalen som släpptes kl 9.
09:01 loggade vi in på ticknet och sedan var det väntetid.. sjukt segt. ticknet kanske borde släppt biljettern till de olika delfinalerna olika dagar.. för det var kaos.
Men fick en trevlig (men lång) prat stund med de som jobbade där.
Kom in några som väntade ett tag, men gav sedan upp. Aldrig tänkt ejag. Inte när jag är först i kön :)
Fast borde haft en bok med mig..
Gick typ 10 till presbyrån och köpte en korsordstidning (jag löser aldrig sånt annars), Det skulle  ta lite mer tid att lösa de än att köpa någon skvaller tidning som jag kanske läste ut på några minuter.
vid 10:30 hände det lite mer grejer.. tiden började ändras fram och tillbaka.. Från mer än 15 min till mindre än 15 min.. sedan växlade den upp oh ner och lite före 11 så var vi inne i systemet och jag kunde välja platser.
kl 11 fick jag mina biljetter!!
Billigaste låg ju på 395, men det fanns inga kvar. Så det blev 495 + servise avgift, men jag hade väldigt flyt eftersom SJ hade erbjudande om att man kunde köpa 4 evenemangsbiljetter, men betala för 3! Riktigt nice :)
För det var ju 4 biljetter jag skulle ha :)
Så vi fick betala 400 kr per person och har då väldigt bra platser :) Vet inte exakt vart vi sitter, men ungefär samma ställe som jag satt på delfinalen i Gävle för något år sedan och det var bra :) Så bara att hoppas att det är lika bra i Göronska :)

Så 13 februari ser ni mig, Lina, Linda och Mirjam i våra galadressar i Sandviken. Åh vad kul det ska bli. Är så peppad :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, nej han är ingen tjej :)

Men jag hade glömt att anmäla mig till tjejkvällen, så gick aldrig dit jag heller. Kommer göra team-brevet imorn. :)

2009-10-22 @ 12:39:26
URL: http://libo.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, han är grym :)

Om du kollar din mejl så ligger veckobrevet där ;) Blev ettt ganska djupt mejl :P hihi.

Vi får se om hon kommer på måndag, hon jobbar oftast kväll.. :)

2009-10-23 @ 10:34:13
URL: http://libo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0