Gasoline Queen och Cicero

På CC-pupen i lördags med Chrippe eller Crippe.. hmm.. nu blev jag fundersam hur det stavas.. Om du läser så säg till :P

Jag och C (får bli C så länge :P) träffades i alla fall lite efter 21 på tågstationen.. jag hade varit och tagit ut pengar och det regnade ju ute..
Gick in och C snackade med några i bandet, var ju därför vi var där. Han känner några i Cicero. De spelade ju även på huset förra fredagen när jag var där :) Så de hade jag ju nu hört en gång innan och Gasoline Queen har jag alltid velat höra. Sägs att de ska va bra :)

Så bra att man kan kombinera. Jag och C satt och snackade om allt och inget i över 1 h innan de började spela kl 23.
Haha, lite rolig grej, eller kanske tragisk!? C snackade med fler inne på CC än vad jag gjorde.. även om man räknar bort bandet så var det fler.. och då är det jag som bor i den här stan och han i Sandviken.. Så kan det gå..

Gasoline Queen börja och de var bra :) Vilken energi :)
Sedan Cicero, bra denna gång också :)

Ganska precis efter de slutat spela och jag och C hade satt oss såg jag att Emanuel kom in.. hade ju fått ett sms om att jag skulle höra av mig när vi skulle gå eftersom de kanske skulle komma dit. Oskar ville ju träffa mig.. Oskar är nog den Emanuel umgås mest med i den här stan.
Så hejade Emanuel på en tjej som jag tyckte såg ut som Elin som C hade hejat på tidigare.. och jag visste ju att Emanuels kompis Elin skulle vara där, men jag kom inte på hur hon såg ut, men misstänkte att det kunde vara hon.. och det var det. Världen är liten.. C hade gått på samma skola som henne..

aja, sedan kom Emanuel, Oskar och en till kille som hette Christoffer till oss.. så satt vi och snackade med dem ett tag.. Så nu har Oskar fått träffa mig och jag honom.. bra att få en bild på ett namn, speciellt ett namn som nämns ganska ofta.. ska dit och spela TV-spel, ska dit och dricka öl, ska ut med Oskar osv..

kl 1 stängde CC, så då segade vi oss ut.. stod och snackade ett tag.. C var trött och jag var också ganska seg, men de andra ville vidare så de gick till All Saint medan jag och C stannade och snackade med en kille i Cicero en stund..

C skjutsade hem mig, även om det inte är långt att gå så är det tryggare att bli hemskjutsad..
Det tackar vi för :)

Trevlig kväll var det, det får vi göra om :)

och jag hoppas Standing Zone (bandet som C spelar i) lyckas fixa någon spelning i stan och att den i Uppsala blir av och att jag kan komma på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0