Underbara vän!

Jag har en underbar vän.. okej, jag har många underbara vänner, men en som är väldigt speciell.

Vi lärde känna varandra för några år sedan när hon bodde i Gävle..
sedan blev det flytt till Enköping, men vi har ändå haft kontakt. Dock inte så ofta, men ändå.
Sedan bar det av på haven med olika båtar.
och nu senast blev det showartist i Portugal
Har följt hennes liv i resedagboken och alltid skrivit en kommentar där om hennes och ibland även om mitt.

Vi har inte träffats speciellt många gånger det senaste åren.. men när vi väl ses så är det underbart! Så roligt vi har :) Massa bus och flum.
Och nu i söndags så ringde hon! Hon var hemma några dagar. I kalla Sverige.. burr
men oj vad roligt det var att höra henne :)
Känns inte alls som om vi inte pratat på flera månader. Utan att vi är bästisar som ringer varje dag och fnittrar om det senaste. Helt underbart :)

Blir så glad av dig, all energi du sprider runt dig :)

Och nu ska du spendera vintersäsongen på Bahia Feliz, vilket sammanträffande :)
Min familj har andelslägenhet där och jag bara måste komma och hälsa på.

Saknar dig väldigt ofta ska du veta.

Vi har en underbar vänskap och den ÄR för evigt!

Du ler, mer än bara med munnen.
Hela du ler
All energi du sprider omkring dig
Alla som får en chans att träffa dig har tur
För hela du ler
Inte bara med munnen.

Kommentarer
Postat av: Elin L

Åhh, jag vet vem du menar. Och jag tänkte på henne och längtade efter henne i veckan. Kan du inte skicka någon kontaktuppgift, typ hennes mejl till mig!

2009-10-18 @ 21:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0