Veckan

Har gått upp och ner som vanligt.

Måndag: Skrev ju att jag fått biljetter till Melodifestivalen och sedan fixade jag lite annat under dagen och på kvällen var det UNIT-möte som var peppande som alltid :) Fick även försäljning för 1500:- :) Lånade produkter av Lotta, så jag kunde leverera på en gång eftersom jag har de hemma så får Lotta tillbaka dem snabbt :)

Tisdag: Kommer ihåg att jag var väldigt glad under dagen :) Fick även besked om att lägenheten är i stort klar :) Bara kyl och frys kvar att byta. Får nyckeln en vecka tidigare :) Så på måndag nästa vecka ska vi hämta nykeln och åka dit och titta och då kan allt vara klart :) Så då blire flyttning under veckan och möblerna kommer flyttas lördag!
Red även på kvällen. Hade Alfons. Sjutk länge sedan.. Lite seg som alltid, men i galoppen. Mmm.. underbart :)

Onsdag: Jobb 10-18. Inte så mycket annat.

Torsdag: Började kl 10 med en facial. En söt dam på 77 år :) Väldigt trevligt vare :) Sålde för 219:-, men hon önskar sig en produkt i julklapp av sin man också. Så ska bjuda in dem på öppethus som ajg kommer ha i nya lägenheten i november.
Hemma vid 11:30. Då gjorde jag makaroner och åt de till pastasåsen med korv som jag gjort tidigare :) Kollade mail och bloggar medan jag åt.
Gick sedan en promenix och letade Cammens foundation som hon lyckas tappat. Frågade i alla butiker och så på tågstationen om de fått in någon, men icke. Så tyvärr. Gjorde ett försök. Gick till och med mellan busshållplatserna igen. Det är väl någon lycklig som hittat den :(
Gick sedan mot frissan och då kom jag på att gå in på 2plan som jag aldrig hunnit tidigare. Mycket fint där, men lite dyrt för mig. Trevlig tjej som jobbade där, hon hanldar även mycke på mitt ena jobb :)
Sedan till frissan för att få se att de har lunch 13-14. kl var 13:30! Suck. Skulle ju prata med Gittan, har inte fått tag på henne på telefon.
Så hem igen.
Tog bilen och åkte och tankade och hämtade sedan pappa och bror. Åkte till min farbror och bytte till vinterdäck på två bilar! Jag fick rengöra alla 8 däcken. Suck. Fick ont i ryggen och var stressad. Trodde bara att jag skulle göra på min bil, men icke.
Sedan till studion och lämnade tillbaka produkterna jag lånat av Lotta.
Handlade lite på ÖoB, Mango för 5kr styck! Sjukt billigt. och gott :)
sedan ringer bror och säger att han glömt mobil och nyklar i min bil. Gah.
Hem till dem och lämnade det. Bad mamma hämta mig tidigare. hade inte hunnit lämna produkten som jag sålt på morgonen och den hade jag hemma. Så lika bra att göra det på en gång.
Slängde i mig en mango väl hemma och bytte om i 190!
Blev hämtad. Ringde kund för att kolla om hon var hemma. levererade produkten.
Till jobbet och prata med Carina ang vilka som ska komma på söndag på hudvårdsklassen.
Sedan upp på Läkerol Arena och sälja matchprogram.
Matchen börja 19 och det var mot Rögle. Spelade inte bra, tur att itne Rögle var så bra heller. Men sämst var nog dommaren. Missade massor och stod i vägen flera gånger. Gah.
Brynäs lyckades i alla fall vinna på övertid med 3-2 :)
Pappa släppte av oss på MAX. Vår middag.
Promenad hem, så ont i magen. Får det när jag itne ätit på länge och sedan slänger i mig maten för jag är så hungrig :/
Kollade lite på Inlåst som jag spelat in, efter det att jag gjort mig klar och tur var väl det för jag somnade..
Emanuel väckte mig och tvingade mig att gå och lägga mig i sängen. Sjukt trött.

Fredag: Galet trött imorse. Jobbade 10-19, men han med att ringa några samtal under dagen på lunch och rast och mailade iväg ett mail ang måndagens UNIT-möte. Vi ska ha information om höstens färger och få veta mer om makeup. Ska bli så kul! Gäster är välkommna :)
Maten var klar när jag kom hem. Bruna böner och bacon. Riktig fredagsmat :P
Slevade in det medan jag såg klart på Inlåst. mycket bra program och intressant :) Fast hemskt att det händer saker som gör att de hamnat där..
Medan så fixade Emanuel en film till mig och nu har han gått iväg till Oscar.
Hade tänkt att packa lite idag.. men är ganska seg så ska nog se filmen, så får vi se sedan.
Men först ska jag tvätta ansiktet med mina underbara produkter, men inte borsta tänderna.. vill nog äta lite godis.. :)

Ska försöka uppdatera lite oftare så det inte blir så här rörigt och mycke i fortsättningen.. tycker om korta inlägg med menning. Som Elins blogg. Hellre många inlägg, men korta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0