Grym utbildning

Säger bara tur att jag inte åkt till Grankan.. då hade jag missat en underbar föreläsning..
Härliga Christina Edefors var hos oss i måndags och pratade om huden och produkterna och berättade även sin I-story, som jag hört tidigare, men nu la hon till saker som jag inte visste.
Vad smart, att inte alltid berätta allt. för hon hoppande över lite som jag hade hört också..
Helt otroligt :)
Hon är en sådan underbar männsika, ser alla och tjänar flera miljoner. Så häftigt att lyssna på henne och veta att ingenting är faktiskt omöjligt. Så vad väntar ni på!! Gör det ni vill och det är NU!

Karin hade även bakat en underbart god chokladtårta.. men choklad tänker nu ni som känner mig, jag äter väl inte det och jo, jag har faktiskt ätit choklad ett tag nu.. fast mörk ska det var ingen sliskig ljus mjölkchoklad.. då får jag rysningar. var bara tvungen att nämna detta :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja! Highlightern är grym! Resten är också super! :)

2010-04-22 @ 09:32:17
URL: http://libo.blogg.se/
Postat av: chuck - make up artist

tack så mkt :)

2010-04-22 @ 11:10:53
URL: http://chuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0