Jobb

började jobba i tisdags..
efter lite mer än 1 veckas ledighet..
lagom förvirrad..
hade varit kaos under helgen i butiken, datasystemet för att at få ut prislappar hade varit nere sedan i torsdags.. får inte fram prislappar, kan inte lägga in nya varor.. centralen skulle byta system, så ser lika ut på alla butiker..
galet.
bytt plats på saker i butiken..
kunder frågade sådant som jag inte hade en aning om.. men det vara bara att förklara och de förstod :)

red efter jobbet. nice som vanligt :) hade Fiona.. gick ganska bra..

jobb igår 12-19, fast blev ändrat 10-19 fick jag veta på tisdagen.. om jag kunde vill säga och det kunde jag, för jag kunde ju gå ner på stan på torsdga istället eftersom då börja jag också 12.
åkte iväg på lunch med Micke och Jonas. Trevligt :) Lilla Saigon. Aldrig varit där tidigare, men det ska det bli ändring på :) mums :)
fick ordning bra på skor.. påfyllt och fint :) nu ska det bara fram nya skor så fort vi får fram prislappar :) för systemet var fortfarande nere.. gah.

fick sedan veta att jag fick börja 10 idag också, men jag skulle ju ner på stan och handla mat hade jag tänkt..
så sa nej.

och vad vaknar man till idag!? Snökaos och 1 dm snö på marken, vräcker verkligen ner snö.. galet. men what to do!?

men ska åka och handla mat nu iaf.. har ju knappt nå mat hemma..
sedan blir det bilen till jobbet och jobb 12-18 och sedan direkt till studion. ska vara med på indas spaklass :) + att jag ska få lite produkter av henne :)
så blir ju bra ändå..
får ta stan på lördag istället.

Ska även jobba lite med mitt företag idag också.

så nu studsar jag iväg.
hej svejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0