Så mycket!

Vi har haft inflyttningsfest. Roligt med lite folk här :)
Kom inte i säng fören 5:30 och det var den natten då man ställde om klockan, så den var ju bara 4:30 egentligen :P
Lärde känna Emanuels kompisar lite mer, fick träffa dem han umgås med i Gävle och Johanna från Uppsala lärde jag känna mer.. vi är inte så olika :) Hade mycket gemensamt faktiskt. kul kul :)

var utgång innan vi la oss och efterfest..
jag, Emelie, Camilla K, Sara och Chrippe var mest på Heartbreak och Emanuel och hans kompisar var mest på Slick.
Kul när det är två helt olika musikstilar på två plan och man bara kan springa mellan :)
Synd att Linda, Albin och Agnes inte följde med in.. men men. En annan gång.

Sedan har jag mest jobbat..
Har även varit på massage..
Har börjat hos en ny tjej som min tidigare rekommenderade då hon var billigare och kanske kunde få ordning på min rygg..
350 kr för helkropp i en timme. Nie :)
Så en gång i veckan i 4 veckor ska jag prova detta.. får se hur det går.
2a gången är imorgon!

Har även kollat på resor till Gran Canaria och Bahia Feliz.. för att träffa Alex, men jag bokade itne när resan kostade 4300 och efter det har priserna bara stigit..
det kostar nu mer än 6000 att åka med bara 1 byte..
vill jag under 5000 så är det 2, 3 eller 4 byten och resan tar mellan 15-32 timmar. 32! timmar till Grankan.. nej tack.
Så jag blir hemma i Sverige, finns en mening med allt.
Har ju fått ledigt från jobbet och han har redan satt in Tom istället.. så kan inte komma nu och säga att jag blir hemma.
Men jag kan jobba med Mary Kay istället :) Har lite utmaningar jag vill klara och nu har ju massor med tid nästa vecka.
Finns även tid för mer smyckestillverkning och ska simma!
Ska kanske även till Sandviken och huset för en bakträff. jag som älskar att baka :)
och så på söndag nästa vecka är det scrapping hos Rene en hel dag. Riktigt nice :)
var ju där igår från kl 18-23:30. Galet, men så roligt och trevligt :)
Lär mig mer och mer hela tiden :)

Missar inte något Unit möte heller och behöver inte igen någon ridning..
så det blir nog bra ändå..

med idag jobb 12-19, snart duscha och sen förbi stan innan jag åker till jobbet, tar cykeln idag! Måste börja öva på det, snart ska jag lämna bilen till mamma och pappa, men får låna den om jag måste ha den. Men cykla till jobbet ska jag göra.
ska även ringa lit och kolla ang imorgon. Partylite visning! Ska bli så kul! Vill ha typ allt.
kl 18 på studion. Hör av dig om du vill komma :)
och sedan ska det bokas inför nästa vecka. Ska bli så kul. :)

Ikväll så ska jag mysa ner mig soffan med värmekudde, ljus och funderar på att göra grönsaker med dipp :)

Hade så bra!

Kommentarer
Postat av: johanna olsson

hej! kul att du också har blogg :)

inflyttningsfesten var grymt kul! du och manne får ta och komma ner och festa med oss snart :)

2010-04-09 @ 13:18:05
URL: http://johannajool.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0