Söndag, tröttis

hade ställt alarm på kl 8, för att kanske hinna hem och byta om innan jobbet..
men orkade inte.. ställde om kl till 8:30.
duschade och åt frukost med brorsan. fick låna en pike av brorsan. och hittade örhängen i mammas låda som jag kunde ha :)
så cyklade vi till jobbet..
massor med folk. galet, men är ju så när det är löningshelg.. bara för att jag inte får lön, så får ju typ alla andra det.. vet inte hur många cyklar vi sålde.. men massor :)

sedan direkt på massage efter jobbet.. fjärde gången nu på 4 veckor..
första 3 gjorde så ont, men nu kändes det knappt, förutom i axlarna.. nice :)
somnade också.. klart tecken på att jag blir bättre :)
sedan hem till brorsan igen för att hämta lite kläde och det jag shoppat i Sthlm dagen innan..
sedan hem. åt och kollade på inspelat..
pratade även i telefon med Linda. Tack för att du finns!!
började sedan diska, men precis då ringde mamma från USA.. så pratade med henne lite.. 30 grader varmt och härligt på båten.. inte ett dugg avundsjuk.. inte alls :P
sedan kom Emanuel hem.. så efter jag diskat så myste vi i soffan med en film och varma mackor :)

igår jobbade jag 12-18 och sedan direkt på utbildning. bra som vanligt :)
sedan hem och såg Lejonkungen 3 med Emanuel :) och åt popcorn..

och idag har jag varit lite seg..
men ska nu ta en snabb dusch, cykla till jobbet och hämta min mobil som jag glömde där igår och sedan ner på stan.. hade tänk köpa stayups. Linda säger att det är bättre än strumpbyxor, så det hoppas jag på :)
sedan hem och äta lunch och får se vad eftermiddagen ger..
ikväll blir det till stallet iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0