vissa dagar alltså..

Skulle inte klivit upp imorse. (detta skrevs igår alltså)

Lite lagom seg när sterion gick igång.. men kom ändå upp efter 2-3 låtar..
Åt frukost, läste tidningen, fastnade framför datorn.
Fick panik när jag insåg allt jag skulle hinna innan Madde kom kl 14.
Diskade, duschade, tänkte åka och handla, men insåg att det var bättre att städa och plocka undan samt plocka fram för facialen först och sedan handla efter Madde varit här.
Gjorde lunch, stressade på stackars Emanuel att han måste diska lite och bära ner grejer i källaren..
men han låg kvar i sängen för länge enligt mig och jag blev mer stressad så jag blev sur..

sedan åkte jag iaf till tågstation och kom dit lite före 14. Madde skulle komma 14 med buss. 5 över skicka jag sms att jag stod på baksidan och skulle hon gå till kiosken så skulle jag se henne.
fick till svar "Har du inte fått mitt sms? Jag är sjuk" Suck. så det var bara att åka hem..
Hämtade påsaran och åkte och handlade direkt efter jag tagit ut lite sopor.
massa folk på affären. Fredag eftermiddag är inge bra.
så väl hemma packade vi upp grejerna och på nå vis så hamnade vi i en diskussion som sedan slutade med att vi var sura på varandra..
Jag började med fruktsallad medan vi fortsatte prata och skar mig i nageln, träffade fingret också, men blev inge märke, men gjorde ont, och då brast det. jag orkade inge mer.. jag bara grinade och gick in i badrummet för att skölja, det var då jag såg att det inte var nå märke på fingret, bara nageln jag kapat..
Då kom Emanuel och höll om mig och jag grinade ännu mer. Hatar verkligen när vi bråkar.
Så sa han att vi skulle strycka ett streck över allt som varit och det tyckte jag lät bra, så jag grinade lite till och så höll vi om varandra.

Sedan pratade vi om annat och jag gjorde klart fruktsalladen.

Gick ut med komposten när Emanuel skulle till tåget, så tog cykeln med oss och så följde med.
Riktigt trevligt att gå och prata bara :)
Sa hej då och puss. Underbar puss :)

sedan cyklade jag hem, ätit fruktsallad med vaniljkvarg och kollat runt på datorn.
Ska nog kolla lite på inspelat snart och sedan kl 20 blire Let's dance och varma mackor.. fast finns en risk att jag börjar med mackorna snart. Är hungrig!

Så dagen kan iaf avslutas bra!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha okej, har ändrat det nu ;) tack för att du sa det!

Dust-it är som ett pulver man har i håret, vid hårbotten, för att det ska bli volym och matt :)

2010-02-07 @ 20:44:40
URL: http://libo.blogg.se/
Postat av: marie

hej, jaa skorna är urläckra längtar till dom kommer med posten..jag hoppas att dom passar..



h det gott och tack för titten på min blogg :)

2010-02-08 @ 15:36:52
URL: http://www.dreamlifeincity.blogspot.com
Postat av: Victoria

Jadu jag vet faktiskt inte, men borde val komma nagon manad efterat :) kram

2010-02-10 @ 22:23:53
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0