Kryssning!!

Fredagen den 11/12 bar det av på kryssning med GIFs arena personal..

Buss till sthlm och så fort vi kom fram så skyndade Linda, Mirjam och jag oss till inchekningen så vi kunde gå på toa innanför.. men inte kom vi in inte.. nej det var ju 23 års gräns.. va? liksom.. det är ju bara jag av oss 3 som fyllt 23..
så jag gick tillbaka till mamma och då visade det sig att man skulle säga till att man stod på en speciell lista..
kunde de inte sagt det när alla var på bussen?
aja.. så vi kom in i alla fall..

Så först hade vi konferans med goda mackor :)
kollade taxfreen och gjorde oss i ordning..
dansade ett tag innan maten, vi skulle ju inte äta förens kl 21!
sedan julbord. Mums! :)

sedan mera dans.. hela natten lång.
Linda fick trevliga killar att prata och dansa med, medan jag och Mirjam fick några slemmisar..
fast vi hittade ett killgäng där alla var trevliga så de buggade vi en hel del med :)
gick och la oss vid fem för att äta frukost sedan vid 7:30 och sedan sova igen..
sedan gick vi dit där det skulle vara kareoke.. Niklas var med som vanligt.. fast i år vann han inte.
Träffade på samma killgäng igen så satt och snackade med dem under kareoken..
deras frukost bestod av shoots och öl.. illa..
men de var lika trevliga så när det sedan blev dans musik igen så blev det mer bugg :)
Jag har ju noll taktkänsla, men det gick bra ändå :)

Mycket rolig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0