Zumba!

Ligger lite efter :P

Men samma dag som jag var på frukost möte med Christina Edefors var jag och dansade/tränade Zumba med Emma.
Så sjukt kul och galet svårt.

men är nog min favorit träningsform. Dansa som träning. Riktigt nice :)

Önskade mig ett kort på zumba träning i julklapp, men blev inget sådant.. får se om jag köper ett själv nu när terminen snart börjar.

Mitt nyårs löfte: Träna mer, inte för utseendet skull, utan för min kropps skull och hälsa!
Jag vill ha en frisk och pigg kropp. Jag är "bara" 23, men min kropp känns som 75 :(
Ska även lyda hon som masserar mig och ligga på spikmattan 3 kvällar i rad, sedan uppehåll en vecka och sedan 3 kvällar i rad. har haft mina 3 kvällar i rad och  uppehåll nu, så imorgon är det dags igen och jag längtar faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0