Flitiga Lisa

Har idag varit i farten..

Gick och la mig efter 1 inatt då jag somnat på soffan..
vaknade av mig själv 8:30, men ville sova mer.. så gjorde det.. vaknade nästa gång typ 9:20 och klev då upp.
Tömde diskställ
Frukost och läste tidningen
kollade om det fanns tvättid idag. Bokade 13-16
Städat hallen, ni som vet hur den såg ut.. ojoj.. men nu är den så fin :) Mycket mer praktiskt nu också då jag satt ihop en till skohylla :)
pysslat..
Detta halsband ingick när jag köpte örhängen.. men det var rea så jag betalade 27 kr för allt, men halsbandet gillade jag inte.. så gjorde om det
Blev resultatet.. det enda som tillkom var ett par örhängeskrokar, annars är det bara sådant som var på halsbandet.. och för er som undrar vad de där två stenarna som sitter ihop är så vet jag inte.. funderar på om jag ska köpa en kedja och göra ett till halsband eller lägga ihop det med det andra halsbandet, ovanför den stora stenen.. vad tycker ni? Klicka på bilderna för att se större :)
läst 10 sidor ur The Secret
åt lunch vid datorn, kollade FB, mail, bloggar och bytte bakgrundsbild på datorn för första gången, passade även på att ändra skärmsläckaren till klocka som jag alltid haft annars..
bokade tvättpasset efter så jag hade tvättid ända till 19 :)
tvättat mina makeup penslar.
Hängt massa tvätt. 5 maskiner blev det som både hänger i tvättstugan och i lägenheten.
Ställt ut massa sopor i hallen som jag ska gå ut med..
och när hallen precis var klar kom älsklingen hem.. då hade jag även gjort allt annat som jag skrivit om och kl var lite efter 17..
så då gjorde jag en tårta och gav älsklingen sitt paket då han fyllde år i fredags men var i Uppsala då..
så nu ska vi äta tårta och kolla på film..
Tårtan blev så här :)
tömma tvättstugan innan 19
och ikväll är det VM-final.. första VM matchen i år jag tänker kolla på..
Älskar landet Spanien och kan tänka mig att bo där, men ikväll säger jag Hup Holland för mina vänner Linda och Mirjams skull :)
Hoppas du njuter i Holland Linda och jag vill se lite bilder sedan :)


Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0