tiden går

ojoj..

tiden går så fort ibland..
dagarna bara springer iväg..
har ingen koll ibland känner jag..
vet inte vad det är för dag eller datum och glömmer saker som måste göras och tänker att de ska göras imorgon och så när jag lägger mig dagen efter så kommer jag på att ojdå, skulle ju gjort det..
men helt enkelt inte hunnit..
verkligen fullt upp hela tiden.

gillar att ha saker att göra, men ibland blir det lite för mycket.. och med denna värme..
helt galet.
30 grader inne och ute..
dricker massor med vatten och äter salta pinnar. det är bra.

har blivit lite svalare denna vecka så hoppas jag återgår till det "normala" snart :P


Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack sa mycket! Det var en film med angelina jolie nar hon spelar rysk spion, inte riktigt min film men den var bra :)

2010-07-26 @ 19:06:27
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Chuck - Make Up Artist

japp jag har ögonskugga på läpparna :) brukar ofta ha blush också. duttar på med en blush borste.

det fixerar ännu mer så att färgen sitter ordentligt (vissa har puder). det ger mer valmöjligheter också av färger :D

2010-07-31 @ 12:02:39
URL: http://chuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0