Underbara dag!

Gick och la mig efter 00 igår.. fastnade lite i datorn..
Ställde kl på 8. Har saker att göra idag.
men vaknade 7:30!! av mig själv.. pigg och allt. helt galet. jag som vill ha minst 8 timmars sömn..
men men.. drog mig ltie i sängen och klev upp 7:45.
Åt frukost, läste tidningen.
Plockade ur diskstället.
Mailade Linda gårdagens läxa.. kom på det precis när jag stängt ner allt och gjrot mig klar för sängen.. orkade inte starta om datorn igen då..
Kollat mail, bloggar och FB.
och kl är bara 9! :)
Solen skiner ute. Helt underbart!
Ska göra mig klar för dagens äventyr och sedan ringa lite på min 30/24 innan jag beger mig ner på stan.
Leverera produkter, kolla bokrean + lite annat smått och gott som jag sparat till idag. Bättre att gå ner på stan en dag och fixa allt än att springa fram och tillbaka. Tar ändå ett tag att komma ner på stan utan cykel eller bil (cykeln är det punktering på och bilen vill jag inte ha när det kostar att stå på stan eftersom jag inte vet hur länge jag kommer vara där)
Ska även försöka få biljetter till en förhandsvisning på onsdag nästa vecka.. får se hur det går.
Blir nog lunch på stan idag.
och ikväll så måste jag skriva ut lite dokument hos mamma och pappa och scanna in min F-skattesedel!
sedan blire hockey. Brynäs - Rögle.

Full fart hela dagen, men det gillar jag :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja det var riktigt harligt :)

2010-03-04 @ 15:29:03
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ligger det i miami? :)

2010-03-05 @ 17:54:49
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0