Utmaningar!

Har ju två jobb som många av er redan vet..
och det ena jobbet på går jag på timmar och får schema en vecka i taget.
det andra jobbet bestämmer jag själv över. Jobbar när jag vill och hur mycket jag vill. Jag är alltså Fristående hudvårdskonsult och detta är min hemsida: http://www.christine.bokstrom.marykay.se
men har fått lite utmaningar..

De personer som utbildar mig kan nämligen ge mig utmaningar och jag får välja om jag accepterar dem eller inte. Självklart accepterar jag. Det är ett sätt att driva mig vidare och jag tror jag kommer komma längre. En spark i rumpan är vad jag behöver.

Igår fick jag en ganska tuff utmaning. Boka 10 klasser som ska hållas innan 14 mars. Till mötet ikväll ska jag ha bokat alla.
En klass går ut på att det är mellan 3-5 personer som provar produkter gratis. Gör en ansiktsbehandling på sig själva, eller får en makeupkonsultation.
Älskar detta jobb och skulle kunna ha endast detta jobb.
Att få bestämma själv, vara sin egen chef är det bästa.

Men då kan jag inte lata mig.. så dags att ta tag i mig själv och göra mig klar för dagen.
handla, lunch och sedan ner på stan på bokrea.

och självklart Boka, boka och boka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0