Kanon dag :)

Gjorde lite sittups och ryggövningar imorse.
Dusch
Sedan frukost framför datorn.
påklädning och sminkning
Dagens goda gärning var nog att fråga ett barn varför han var ledsen när jag var stressad och på väg till min facial.. men var gör man inte.. kändes bättre när jag gick därifrån än när jag kom. Han hade ont i huvudet, hans storebror hade slagit honom.. Jag sa att de skulle sluta fred och vara snälla mot varandra när jag gick därifrån.
Gick till den adress jag trodde det skulle vara, men namnet stämde inte.. så ringde Linda som fick logga in på mitt intranät och kolla.. jo det stämde.. så chansade, men hon var inte där.. bodde på ett annat ställe.. knasigt det kan bli.
ringde, men inget svar så skickade sms..
sedan hem och diskade i ca 1 h och sedan lunch i soffan till Barna i Bullerbyn :)
Kollade även på Ellen och Oprah, sedan blev det en powernapp på 25 minuter.
satt vid datorn.
packade ihop inför dagens andra jobb..
tömde diskstället och fixade en C-vitaminbomb med blodgrape, apelsin och kiwi :)
Åkte till Studion till Linda..
var där ca 15:30..
Linda hade glömt sin kalender hos Albin så åkte och hämtade den.. hade ju tankat full tank, fast jag ska lämna bilen idag.. men det visste jag inte då.. Mamma och pappa skulle sälja min (jag och brorsan betalar allt på den, men den står på mamma) bil sista maj, men nu blev det lite tidigare.. så nu har jag ingen bil mer. Blir till att cykla och måste jag ha bil, som till stallet så får jag låna mammas eller pappas bil :)
Kommer bli mer tränad och mer miljövänlig. Det känns bra :) Och mer pengar kvar :)
Behöver bara betala bensinen jag använder :)
Väl tillbaka på studion så var det bara att ringa och jag fixade med mitt pärmsystem.
Vi blanade det med minnen, skratt och allvarligt.
Så jobbade i ca 6 timmar! Tiden bara sprang iväg, men oj vad mycket vi fått gjort. Nästa gemensamma tillfälle är på söndag :)
Skjutsade Linda till Albin, det regnade och som sagt.. jag måste ändå köra lite bil kändes det som.. :)
Åkte sedan till mamma och pappa och tömde min pärla.. kommer inte se den mer.. har varit mig trogen i flera år.. men men.
Tog pappas bil hem då jag ska åka till S-viken imorgon och vara borta hela dagen.
Så nu sitter jag här och har precis ätit middag. Hade laxpasta kvar så kokade nudlar till det. Snabbt och enkelt :)
Även en chokladboll har jag fått i mig..
Kollat bloggar och mail
Ska göra mig klar nu för sängen, men blir nog en film innan.. är så full av energi. Som är min power mening som jag ska säga varje dag flera gånger..
Vi alla skulle komma på en varsin sådan i måndags på mötet och säga det till oss själva varje morgon och kväll minst.
Jag säger det inte på morgonen och kvällen, men hela tiden under dagen snurrar min mening.
Den ska vara kort och positiv och du ska komma ihåg den utantill.
Känns konstigt i början, speciellt att säga det högt, men det behöver man inte göra varje gång.. det gör jag kanske max en gång om dagen.. reserande gångerna tänker jag bara den..
och min är som sagt "Jag är full av energi" och sedan i måndags har jag verkligen varit det :)

Härligt härligt :)

Men som sagt S-viken iaf 11-18 imorgon.. får se om det blir längre..
ska försöka hinna svänga in på köpis innan också. hade massa erbjudanden nu. De firar 40 år :)
kan vara kul :)

Så får se om vi hörs imorgon eller till helgen iaf..
Har blivit så bra på att uppdatera bloggen på sistonde tycker jag. Det tar inte sån tid och jag älskar ju att skriva..
+ att den verkar uppskattad.. har mellan 10-20 läsare varje dag.. Det är mycket för mig iaf :)
Skulle vara kul att veta vilka ni är..
vet några stycken.. ni lämnar ju kommentarer ibland.. men ni andra? Vilka är ni?

Kram och Go natt :)

Kommentarer
Postat av: Chuck - Make Up Artist

va kul! :D



ja bilderna blir riktigt bra :D

2010-05-19 @ 20:53:47
URL: http://chuuck.blogg.se/
Postat av: Chuck - Make Up Artist

haaaahahahahhaha ere sant?! jag trodde jag va den enda ^^

2010-05-21 @ 00:20:10
URL: http://chuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0