Svengelska

hade en makeup klass i söndags där en person knappt kunde svenska och en knappt engelska.. så fick ta allt på både svenska och engelska..
det var spännande och en upplevelse..
helt galet
men oj vad jag lärde mig..
ord som jag inte kunde ta på engelska fick en annan översätta..
gick bra iaf. 3 personer närvarade och alla 3 kommer som gäster nästa måndag :) + att jag fick försäljning på lite mer än 2000:- helt galet.. men kul.
Är ju meningen att jag ska hjälpa kvinnor och det kände jag verkligen att jag gjorde här :)
Så roligt :)
Hoppas på nya kollegor inom en snar framtid. MK är verkligen ett helt underbart företag..
har märkt det på flera vis de senaste dagarna..
sättet att tänka och dela med sig, all erfarenhet jag fått
och måste faktiskt länka till en annan tjej som nyligen börjat med MK och fick delta på en nykonsult utbildning med självaste SNSD Christina Edefors, hon som gått längst inom MK i Sverige. Så kul för henne, jag hade också gärna velat vara med..
men läs detta iaf: http://www.bloglovin.com/m/20823/95020736/b/20823/aHR0cCUzQSUyRiUyRnN1c3NpZXNzYWdhLmJsb2dnLnNlJTJGMjAxMCUyRm1heSUyRm1hcnlrYXkta29uZmVyZW5zLmh0bWw=
oj vilken länk det blev.. hopps det fungerar.. hör av er annars.

Tack för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0