Dagen i dag

Liten grej bara.. Insåg att jag inte skrivit om ledarträffen på Limön den 18 juli. Bilderna på FB säger allt. Så underbar dag! ge mig fler sådana dagar :)

klev upp vid 8, kollade datorn, lyssnade på julmusik för första gången denna vinter, ja det är vinter. Har snöat flera gånger.. dock inget som ligger kvar här.. men i Bergvik gör det.. så lycklig när jag såg det :)

sedan kokade jag gröt, åt och läste tidningen. Mer data och uppdatering av blogg :)
läste massor med bloggar och blev sugen igen..
gjorde matlådor och gjorde mig klar.

jobb 12-18, så sjukt lugnt!
städade och plockade..

Hakim tyckte att det var dags att byta till vinterdäck på min cykel idag, han var orolig nu när det var halt ute. Gobit :)
Har ju redan vinterdäck och det låg bara och väntade på jobbet så Hakim fick byta och så frågade jag vad jag skulle betala, en middag, eller inget, men då sa jag att jag kunde baka :) Det tyckte han lät bra.

Sedan ner på stan, nya vantar på Lindex. Tyckte inte att mina blå passade till min nya knallrosa jacka :)
Ska försöka få en bild på den sedan.

träffade mamma och cyklade hem till henne och pappa. fick middag och sedan var det hockey.
Modo - Brynäs. Efter 10 minuter hade Brynäs gjort 3 mål :)
Så härligt att se.
I andra vek de ner sig, som så många gånger förr..
2 mål för Modo, sedan sov jag.. halvssov genom andra och tredje.. vaknade i förlängningen och klarvaken under straffarna. Jag som längtat efter straffar sedan den regeln kom tillbaka. men idag skulle Brynäs vunnit i full tid. men icke. suck.
Förlorade på straffar, så endast 1 poäng. blä.

cyklade hem i regnet, kollade dator, bakat (till imorgon, till jobbet som jag lovade Hakim :) ) och diskat.. Nu ligger jag i sängen och ska sova..

Kakan i burk, glömde ta kort i pannan. men 3 våningar i denna borde väl räcka :)

Lång dag imorgon..

Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0