Känslor och glömde

Haha, sådant man inte alltid skriver ner, men som under dagen kom upp.

Linda har klippt och färgat mitt hår. Svart brunt. alltså min naturliga färg, får ju ljusare hår på sommaren :/

Jobbar fortfarande med MK, skrev att jag gick på UNIT möterna, men har dock inte haft någon klass på evigheter. har nyligen haft en facial och börjat ringa uppföljningar. har även gått igenom mitt lager och hittat produkter med kort datum. Så blev lite REA. Nu fixas det inför julöppethus :)

Umgås massor med Emelie :) Vi har kommit igång på högskolan och bokar möten för både fler alkoholfria alternativ i baren och vi vill starta en nykter studentförening :)
hade möte med baransvarige i fredags, men han dök inte upp :( Så vi väntar ivrigt på en förklaring.

Har även gjort ett bra köp på JULA. En bäddvärmare :)
jag som alltid fryser, sätt i den 30-60 minuter innan man lägger sig så är det varmt och skönt :)
149 kr gav jag för detta och det är så värt det! Innan sov jag med dubbla täcken och vetekudde.. ja när jag sov själv vill säga ;)

Nämnde också att Lina skulle flytta in, några dagar sedan vi bestämt fick hon jobb i Sthlm, men hon flyttade in medan jag var i Bulgarien, men bor mest i Sthlm. Tror vi sovit 3 nätter samtidigt i lägenheten. Så jag bor själv i stort sett.

Astrid sov också här en natt. När hon och Lina haft möte i S-viken sent på kvällen.

Det har ju varit val, galet resultat och då menar jag inte att borgarna vann för det förstod jag innan, utan att SD kom in är min stora förvåning. Galet. Själv så röstade jag på MP till riksdagen, precis som förra gången. Dock blev det lite ändringar i landstingsvalet och kommun.
Kryssade min vän Ahmed till kommunen iaf :)
en anna vän, Elin kom in i riksdagen. Fast jag inte röstade på hennes parti så är jag glad att hon kom in och tror verkligen att hon kan förändra. Hörde att hon redan skrivit fler motioner än vad andra ledamöter kan göra under en hel mandatperiod. Det är galet, men mycket bra gjort av Elin :) Eller dåligt av de andra? Aja.. vi får la se..

har även gått promenader, med Linda och Camilla K, med båda eller en och en. Inte lätt att få ihop det när vi jobbar så olika. men mycket skönt att ta promenad innan jobbet :) Bra att vi alla 3 bor typ 1 kvarter från varandra :)

har även doftat på ljus och shoppat massor. Hade en mysig kväll hos Linda med henne och Camilla K :)

Känns fortfarande som jag missat något, men men.

Nu till känslorna då. Den senaste tiden har jag umgåtts mycket med kompisar, började redan i somras när jag och Emelie umgicks minst 1 gång i veckan, helt galet med tanke på att jag inte umgåtts så med kompisar sedan gymnasiet.
men det är helt underbart! Har underbara vänner och nu när jag lärt känna Magnus mer och blivit mer än vänner så känner jag mig som världens lyckligaste.
Vänner som alltid ställer upp. Oavsett vad det gller och vilken tid som helst.
och Magnus som verkligen bryr sig om mig och som vill vara med mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0