Nyår!

Mitt första nyår som jag får fira med en pojkvän. Tidigare har jag bara firat med familjen och vänner, senaste åren på UNF. men alltid så har Lina Boberg varit med.. Det kändes lite konstigt att jag inte skulle vara med henne, men ändå glad att få vara med Magnus och mina nya vänner i Bergvik :)

Så här fint dukade vi hemma hos Jonas :)
Och vi hjälptes åt med maten och hade så mysigt :)
 förrätt och varmrätt
sedan blev det spel innan vi åkte in till Söderhamn för att se fyrverkerier
 Mysigt på stan :)
och när vi kom hem så blev det efterrätt
 mycket god :)
Sedan spelade vi spel till vi inte orkade mer..
kollade även på en fin film någon gång under kvällen som Sara och Sandra satt ihop. Så fint :)
Var ett mycket bra nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0