Tankar inför 2011

De flesta säger nog varje år att det ska bli det bästa någonsins. Och blir det så är det kanon tycker jag, för vem vill inte att livet bara ska bli bättre och bättre?
Mitt nyårslöfte är att börja träna mer, inte för att gå ner i vikt och inte för att få en snyggare kropp utan för att må bättre. Det är allt som räknas :)
I år fyller jag även 25 och det är sjukt läskigt.
Tänk, min största mardröm när jag var liten var att bli Iggis. I år är sista året som UNFare.. och jag är fortfarande livrädd.. vill verkligen inte fylla 25 just nu. Känns helt galet.
och när jag var liten så sa jag alltid att jag skulle ha mitt första barn mellan 25-30 och vara gift innan.
Som sagt, jag fyller 25 i år!
Jag vill inte ha några barn ännu. Hur skulle jag hinna med det? Hinner ju knappt med mig själv..
och gifta mig? Ja, en dag, men inte ännu.. inte ens känt min pojkvän i ett år.. Konstigt hur livet kan bli.
Fast jag är glad och lycklig, det enda jag skulle vilja ändra på är nog tiden. Vill ha mer tid, men det vill väl alla?
Få tid till mer roliga saker.. inte bara jobba och däcka i soffan..
Göra mer för UNF och JUNIS, umgås mer med vänner och pojkvän och resa. men hej. man måste ju jobba :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0